menusearch
parslumier.ir

فروش فرمول مواد شوینده

قبلی
فروش فرمولاسیون مواد شوینده
فروش فرمولاسیون مواد شوینده
مشاهده
مواد شوینده صنعتی
مواد شوینده صنعتی
مشاهده
شوینده های خاص
شوینده های خاص
مشاهده
(0)
(0)
فروش فرمول مواد شوینده

فروش فرمول مواد شوینده

علم شیمی یکی از علوم پایه و بنیادی است که در اکثر رشته های دیگر نیز مداخله مستقیم یا غیر مستقیم دارد.این دانش به مطالعه و بررسی ساختار،خواص،ترکیبات و دگرگونی ماده می‌پردازد.
گستره ی زیاد این دانش باعث شده است تا تعریف یکپارچه برای آن مشکل گردد.فعالیت در زمینه شیمی و مواد شیمیایی و تولید مواد شیمیایی مورد نظر مستلزم در نظر گرفتن بسیاری فاکتورها است.
تعدادی از این فاکتور ها عبارت اند از :
  • شناخت عناصر شیمیایی
  • شناخت ساختار اتمی-مولکولی مواد
  • شناخت ترکیبات شیمیایی مختلف و ساختار مولکولی آنها
  • شناخت مواد خالص و مخلوط وچگونگی برهم کنش مواد مختلف شیمیایی با هم
  • پیوندهای شیمیایی و چگونگی ایجاد پیوندهای شیمیایی دلخواه
  • واکنش های شیمیایی بین مواد و شناخت و تجزیه تحلیل محصول بدست آمده
  • شناخت اسید ها و باز ها و یون ها و نمک ها و ....
  • شناخت مواد شیمیایی و مواد اولیه با کیفیت موجود در بازار
​و ده ها المان و فاکتور دیگر که در تولید یک محصول باید در نظر گرفته شوند.

حال به این نکته توجه کنید که برای تولید مواد شوینده علاوه بر درنظر داشتن موارد بالا مواردی چون چگونگی اثر این مواد بر بدن انسان و محیط زیست، کیفیت مناسب(کف کنندگی و شویندگی بالا) و قیمت تمام شده مناسب و رقابتی در بازار فروش نیز باید در نظر گرفته شود تا بتوان پا در عرصه تولید مواد شوینده و فروش مواد شوینده گذاشت و به موفقییت رسید.

اما نگران نباشید
همه ی تولید کنندگان مواد شوینده و بهداشتی الزاما نیاز به داشتن دانش فنی علم شیمی و مواردی که در بالا ذکر شد را ندارند و با تهیه یک فرمولاسیون با کیفیت می‌توانند به راحتی در زمینه تولید مواد شوینده فعالیت کنند و شروع به فروش محصولات شوینده با کیفیت خود کنند.
چگونه ممکن است
 
متخصصین شرکت پارس لومییر طی سال ها تحقیق و انجام آزمایشات و بررسی بازخورد نظر مشتریان در بازار در مورد کیفیت،وبا سال ها تجربه در زمینه تولید محصولات شوینده صنعتی و بهداشتی،موفق به ساخت فرمول های مواد شوینده :مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، گریس کاتر و... شده که دارای کیفیت شویندگی بالا، کف فراوان و قیمت تمام شده بسیار مناسب است تا با در اختیار قرار دادن فرمول مواد شوینده به کار آفرینان و افرادی که تصمیم ورود به عرصه تولید و فروش مواد شوینده را دارند، آنان را در مسیری درست برای شروعی موفق و آسان قرار دهد.
این امر اینگونه میسر است که فرمول های تخصصی ارائه شده به زبانی بسیار ساده و فقط با اندازه گیری وزنی مواد اولیه و رعایت چگونگی و ترتیب افزودن مواد بگونه ای بیان میشود که بدون داشتن هیچگونه شناختی از علم شیمی بتوانید به آسانی مواد شوینده با کیفیت را تولید بنمایید.

آیا موفق می‌شویم؟
طی سالها تجربه در امر تولید و همکاری با کارآفرینان موفق، به وفور مشاهده کردیم
تولید کننده کوچک است که کارآفرین و سرمایه دار آینده می‌شود.
به یاد داشته باشید یک تولید کننده زمانی به موفقیت میرسد که محصول خوب به همراه فروش خوب داشته باشد.ما با عرضه فرمولاسیون مواد شوینده عالی و پشتیبانی فنی در تولید، شما را در تولید محصول با کیفیت عالی همراهی میکنیم و با پشتیبانی در فروش به شما در رسیدن به اهدافتان یاری می‌رسانیم.
موفق و سربلند باشید

جهت مشاوره رایگان :   09034446124 تماس در ساعات اداری
 

فرمول های قابل ارائه :
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

4 نظر
مهدی حیدرب
جمعه بیست و دوم فروردین ۹۹
پاسخ
()
()
سلام خسته نباشيد استاد نيازمند روشي مقرون بصرفه جهت ابکاري طلايي استيل هستم.درصورت امکان راهنمايي بفرمائيد باتشکر
مصطفی صفارزاده
چهارشنبه بیستم آذر ۹۸
پاسخ
()
()
سلام مي خوام مواد شوينده ماشين رو توليد کنم شامپو کارواش،موتور شور و ... از اونجايي که کيفيت مواد شوينده توليد شده به فرمول درست و خطاي انساني و به جنس ظروفي که استفاده ميشه مربوط ميشه مي خواستم بدونم آموزش شما تا چه سطحيه. و اينکه شما کلاس آموزشي هم برگزار ميکنيد؟ کي و کجا؟
پاسخ مدیر سایت
سلام.بله آموزش یک روزه در محل شرکت در مورد مواد اولیه شناخت مواد کاربرد مواد اصلاح مواد
رضا ولی پور
یکشنبه یازدهم آذر ۹۷
پاسخ
()
(0)
شامپو رنگ طبيعي با سلام و احترام من رضا ولي پور هستم. 39 سال دارم و در ايران – تهران زندگي مي کنم .من يک دفترچه دارم پر از طرح و ايده هايي که مايل هستم آنها را پياده سازي کنم ولي متاسفانه در ايران از طراحان و ايده پردازان هيچ گونه حمايتي نمي شود به خاطر همين من خواستم شانس خودم را در خارج از ايران امتحان کنم . هر چند وقت يکبار مي بينم که يک طرحي خيلي مطرح شده وقتي من بررسي مي کنم مي بينم اين طرحي بوده که من چند سال پيش در دفترچه خود داشتم و افسوس مي خورم که چرا پيگيريش نکردم. به عنوان مثال چندين سال پيش طرحي را روي کاغذ آوردم تحت عنوان هواپيما ماژولار که بتواند در حالت هاي اضطراي جان همه مسافرها را نجات دهد . طرح ديگري در صنعت اسلحه سازي داشتم براي اسلحه هايي که بتوانند در سر پيچ ها تير اندازي کنند و نيازي به ديد مستقيم تيرانداز نباشد و چندين طرح در حوزه هوايي و چندين طرح در حوزه صنعت ماشين دارم . اما طرح من در مورد رنگ مو : اين طرح زماني به فکر من آمد که به يک مغازه آرايش بهداشتي رفته بودم در انجا يک مشتري آمد و درخواست رنگ مويي دقيقا به رنگ موهاي خودش را داشت ولي فروشنده گفت همچين رنگي ندارد و نيست دنبالش نگرد .بعد من با خودم فکر کردم که خيلي از مردم دوست دارند رنگي وجود داشته باشد دقيقا به رنگ موي خودشان نه رنگ هاي مصنوعي خيلي زيبا، بخاطر اينکه هر شخص ده ها سال است که با رنگ موي خودش زندگي کرده و حالا برايش خيلي سخت است که رنگ مويي بزند که هيچ انسي با آن ندارد . حتي خود من تقريبا 15 درصد از موهايم سفيد است که دوست دارم اين سفيدي ها مويم دقيقا به رنگ موي خودم در بيايد نه رنگ ديگري . حتي در نظرخواهي از ديگران خيلي ها نظر من را تائيد کردند . راهکار : درست کردن شامپو رنگ مويي که رنگ آن دقيقا به رنگ موي شما باشد . مزايا : • داشتن حس خوب به خاطر هم رنگ بودن با موهاي شما • کاربري آسان • نيازي به رفتن آرايشگاه جهت رنگ کردن مو ندارد . • طرز تهيه اين شامپو بسيار راحت است و نياز نيست تا شخص جهت درست کردن آن ترکيبات رنگ را بداند . معايب : من چيزي نديدم . طرز تهيه : در اين روش ما دو شامپو دارم در شامپو اول ترکيباتي است جهت درست کردن رنگ موي شما و کافي است تا شما از موهاي غير سفيد خودتان يه تعدادي را قيچي کرده و آن را درون آن بريزيد تا رنگ موي شما در آن درست شود . بعد از آماده شدن آن کافي است تا آن را درون شامپو دوم بريزيد تا شامپو رنگ موي شما آماده استفاده شود . بعد از استفاده جواني را دوباره تجربه خواهيد کرد . ممنون ميشم اگر نظرتان را راجع به اين طرح بگوييد نا من بتوانم ساير طرح هايم را دنبال کنم . باتشکر رضا ولي پور آيا اين شامپو رو مي توانيد براي من درست کنيد ؟
هیراد
یکشنبه ششم آبان ۹۷
پاسخ
(0)
()
سلام. ممنون از مطالبتون.شما آموزش مجازي هم داريد؟
پاسخ مدیر سایت
بله.با شرکت تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن.یا با شماره 09124596124