menusearch
parslumier.ir

آموزش

قبلی
فروش فرمولاسیون مواد شوینده
فروش فرمولاسیون مواد شوینده
مشاهده
مواد شوینده صنعتی
مواد شوینده صنعتی
مشاهده
شوینده های خاص
شوینده های خاص
مشاهده
شوینده های صنعتی شوینده های صنعتی اگرچه اصولی که کارایی شویندگی را برای شوینده های خانگی و صنعتی تعیین میکند مشابه هستند، شوینده هایی که برای صنایع بزرگ استفاده می‌شود به کلی با اندازه ای که آنها شاید در مواجه با شرایط ویژه در رختشویخانه و یا شرکت در یک مقیاس صنعتی طراحی شوند، متفاوط است.
شوینده های صنعتی در مقایسه با خانگی، معمولا آب نرم در دسترسشان است و آن را از سیستم های نرم کننده دارای فیلتر، بدست می‌آورند.اساس فیلتر دراینجا طرحی شامل چند خروجی برای....
یکشنبه هفدهم دی ۹۶
اثرات شوینده های شیمیایی و محصولات بهداشتی بر سلامتی از ديدگاه ايمني در منزل اثرات شوینده های شیمیایی و محصولات بهداشتی بر سلامتی از ديدگاه ايمني در منزل امروزه با ارتقاء فرهنگ بهداشت فردي و محيطي و پيشگيري از بروز بسياري از بيماريها از انواع مواد شوينده در منازل بصورت هاي مختلف و گسترده استفاده ميشود. اغلب شوینده های خانگی مورد استفاده محتوي ترکيبات شیمیایی سمی ازجمله مواد آلي فرار هستند که به سرعت در فضا منتشر می‌شوند و داراي اثرات سوء متعددی مي باشند.
مواد شوينده هرچند باعث پاکيزگي مي شود اما رعايت نکردن نکات دقيق مصرف، مي تواند سلامتي را به مخاطره اندازد. استفاده نادرست از اين مواد در کوتاه مدت و طولاني مدت مي تواند منجر به ناراحتي هاي زير گردد:
پنج شنبه هفتم دی ۹۶
شیمی مواد شوینده و انواع آن شیمی مواد شوینده و انواع آن منظور از پاک کننده‌ها (detergehts) مواد شوینده، موادی هستند که ذره‌های چربی و چرک را از پارچه‌ها و یا اجسام دیگر بزدایند و در انواع مختلف تهیه می‌شوند. اولین ماده ای که به عنوان شوینده ساخته شد،صابون بود. از عمر صابون صدها سال می‌گذرد. آخرین دستگاههای صابون کشف شده، مربوط به 2000 سال پیش است، 700 سال است که صابون‌سازی بطور صنعتی و به مقادیر زیاد ساخته می‌شود و 200 سال است که ساخت آن، متحول گشته و به صورت کلاسیک و مدرن در آمده است.
پنج شنبه هجدهم خرداد ۹۶
آشنایی با شوینده های صنعتی..فرآیند های شستشوی در صنایع لبنی آشنایی با شوینده های صنعتی..فرآیند های شستشوی در صنایع لبنی
در یک کارخانه تولید کننده شیر، نظافت کامل و ضد عفونی تجهیزات یکی از مراحل مهم و اساسی در
عملیات تولید است. شرایط نامناسب بهداشتی می‌تواند عواقب بسیار خطرناکی را به دنبال داشته باشد
زیرا شیر یک ماده غذایی کامل بوده و باکتریها می‌توانند به سرعت در آن افزایش یابند. میکروارگانیسم ها
به دنبال تماس شیر با سطوح کثیف مخازن، لوله ها و تجهیزات تولید و یا در نتیجه تماس با دست و لباس
کارگران که بهداشت را رعایت نمی‌کنند وارد این ماده غذایی می‌گردند. در زمانی که تولید زیاد بوده و
محصول کارخانه بطور وسیعی توزیع می‌شود، این پدیده سرمایه زیادی در معرض خطر قرار داده و تنها یک
اشتباه در عملیات شستشو می‌تواند موجب هدر رفتن حجم بسیار زیادی از محصول گردد.
پنج شنبه بیست و ششم آذر ۹۴
خواص نانومواد خواص نانومواد
نانومواد بر حسب ابعادی از آنها که در مقیاس نانو قرار دارد به چهار دسته نانومواد صفر بعدی، یک بعدی، دو بعدی و نانومواد حجیم سه بعدی تقسیم بندی می‌شوند که با روش های بالا به پایین یا پایین به بالا می‌توان آنها را تولید کرد. نانومواد به دلیل اندازه بسیار کوچک خود، خواص ویژه و بعضاً متفاوت با دیگر مواد معمولی را از خود نشان می‌دهند. در این مقاله به بررسی خواص های مختلف نانوساختارهای صفر بعدی پرداخته خواهد شد.
پنج شنبه بیست و ششم آذر ۹۴